Usch stackars japanesen!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Japanesen
  • Startdatum Startdatum
J

Japanesen

Japanese Beetle ska nu på tordag in till kliniken för att dom ska ta bort hans värdefullaste ägodelar (kulorna), hehe! :D

Fick veta idag att Stefan har bestämt sig att han måste opereras, innan så var han riktigt beslutsam om att han ska vara hingst då Stefans planer har varit och ta ner honom till frankrike..

Äntligen säger jag och förmodligen Christer (skötare) då Japanesen har varit RIKTIGT RIKTIGT hingstig att det har varit svårt och handskas med honom.. :(

Nu får man hoppas att operationen går bra..

Sv: Usch stackars japanesen!

Allt gick bra med operationen, redan förra veckan så körde dom 3 gånger både på slingan och i backen och ska fortsätta med det 2-3 veckor sen så är han startklar igen ifall det inte blir några problem!

Sv: Usch stackars japanesen!

Om inga komplikationer stöts på så brukar sånt gå relativt fort! Hoppas det blir start sen då ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Ja son rubriken lyder. Jag behöver få höra hur ni andra har klarat er igenom det jag går igenom nu. Den 25/4 bestämde jag mig för att...
2
Svar
30
· Visningar
5 639
Senast: Squie
·
Utrustning Sitter i lite transportfunderingar! Funderar och funderar så jag tror hjärnan kokar över snart! :o Drömmen är en boj,men den ekonomin...
Svar
1
· Visningar
1 816
Senast: Bellini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka