Usch! Pentagon är död

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Agraff
  • Startdatum Startdatum
A

Agraff

Usch vad tråkigt! Pentagon dog i lördags av ett benbrott. Han som gett så fina avkommor... :(

Är det säkert? Efter den felaktiga tråden om att Robin Z dött vill man lite försiktig :)

Tråkigt annars på en hingst med intressant stam!

Neej!!! Min fina unghäst är ju efter honom!! synd synd synd. De kan i regel hoppa, de hästarna...Jaja, då håller jag hårt i min....

Källan är Leif Segorp som ägde hästen. Jag har själv pratat med honom, så det är säkert. Hemskt faktiskt!

Fy, vad tråkigt...
Jag har haft tillfälle att träffa honom några gånger då han stod på stuteri hos bekanta förra sommaren.

Har de fryst undan något på honom? :confused:

Så synd :(...avkommorna som visats har jämna fina resultat.Hög procent diplom och klass I på de som visats. :smirk:

Jag undrar vad det var för typ av benbrott som de inte kunde "lappa" ihop? Måste varit riktigt illa då. :confused:

Jag skrev fel, det måste varit förrförra sommaren. De stuteriet som hade honom har själva en avkomma efter honom .
En hingst som är såååååå fin. Jättehäftigt tecknad.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: Piaff
·
Hundavel & Ras Jag har en liten chihuahua kille på snart 1år. Reg i SKK, bra linjer bak igenom. Chokladbrun med grön/gula ögon. Han är världens...
Svar
19
· Visningar
1 732
Senast: LaMagia
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 490
Senast: Sel
·
Övr. Djur Idag när jag va ute hos våra två hermelinkaniner så insåg jag att den ena av dem låg för döden. Hon mådde bra igår så det måste ha gått...
Svar
4
· Visningar
2 487

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka