Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Jerseyite Charleston ser helt fantastiskt fint ut!
Haha såklart vi gör det! Och visst blir man sugen? Jag har som sagt aldrig varit jättepepp på USA men nu längtar jag tills vi åker!Vilka bra tips alla kommer med! Själv har jag aldrig varit i USA men när man läser den här tråden blir man ju jättesugen!
@niphredil du kan inte tänka dig att sända resan live över nätet så att man kan få vara med på ett hörn utan att plånboken drabbas?
Eller hur! Jag hade tagit en guidad tur (finns massor av olika) för att kika på välbevarade historical homes och sedan ätit en massa god mat... och definitivt åkt ut för att titta på en plantation, t.ex Boone Hall.@Jerseyite Charleston ser helt fantastiskt fint ut!
Gud vilka bra tips! Tack så jättemycket .Eller hur! Jag hade tagit en guidad tur (finns massor av olika) för att kika på välbevarade historical homes och sedan ätit en massa god mat... och definitivt åkt ut för att titta på en plantation, t.ex Boone Hall.
Och en till fråga: bör man boka boende i förväg eller kan man ordna det efter vägen?
Men skippa dem inte! Transformers är sanslöst imponerande! Det finns åksjukepiller på apoteket här hemma som inte gör en groggy.@lizan Tack för infon om 3D-åkturerna, ska komma ihåg det!
Haha ooookej, jag får fundera på det .Men skippa dem inte! Transformers är sanslöst imponerande! Det finns åksjukepiller på apoteket här hemma som inte gör en groggy.
Du kan teståka! Blir du yr i bollen är det bara att blundaHaha ooookej, jag får fundera på det .
De flesta hemförsäkringar har väl 45 dagars reseskydd? Det har vi i alla fall. Jag har aldrig kompletterat för en resa, om jag inte rest i mer än 45 dagar.Tänk på att ha en superbra och heltäckande rese- och sjukförsäkring. Kolla jättenoga med ert försäkringsbolag. Normalt skydd är ofta bara för 14 dagar och händer det något så man måste till läkare osv så blir kostnaderna skyhöga. Ofta måste man komplettera sina försäkringar före resan.
Jag har rest mycket på egen hand i Afrika så säkerhetsmässigt känner jag mig inte så orolig.Var lite försiktiga och "streetsmarta", det är inte som hemma i Europa.
Det beror nog helt och hållet på vad man är intresserad av.Jag vill gå på Disney World i Orlando i såna fall. Är det värt det?
Nä tycker inte jag iaf ...
Haha, det ante mig... Men då kan man fara förbi Wright Patterson Airforce Base också, när man är i krokarna.@Keb71 Han är supernördig . Har funderat på Wapakoneta men det blir som åtta timmar åt helt fel håll tyvärr!