urkalkalkat kotsenben??FORT!!!

Sv: urkalkalkat kotsenben??FORT!!!

Låter som att man försöker att hitta en annan åring? Är det skimeln som var uppe på årings auktionen i sthlm? Den var fin på håll men det var en hel lista med problem som auktionsförrättaren läste upp... inte bara urkalkningen...

Som Ninni sa, man köper inte sig en sådan häst, jag hade aif aldrig gjort det. Det är till att köpa sig problem.

var de den där borkfärgade/rödskimmel aktiga som hette gray oak tror jag och hade remont nosgrimma och en lång kvinna ledde den

Liknande trådar

Hästvård Vårt 16 åriga sto blev i början av sommaren svullen i båda bogspetsarna. Har under sommaren undvikit ridning och haft hästmassör som...
Svar
6
· Visningar
673
Senast: tara
·
Hästvård Jag har nog varit otydlig innan! Jag vill veta om det är någon som har fått samma diagnos på sin häst som jag fått på min häst. Han...
Svar
1
· Visningar
480
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 768
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
1 797
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar