Halfrek

Trådstartare
Jussi har börjat läcka urin droppvis när han reser sig eller vilat, misstänker att det kanske är prostatan som spökar. Vi ska till veterinären på måndag och jag ska då helst lyckas med att ta med urinprov. Några tips på smidigt sätt att lyckas? Känns som det måste finnas bättre tips än jaga efter med skål :D

Beroende på storlek på hund så brukar en vanlig soppåse som man knyter runt magen och ser till att snoppen ligger i påsen fungera.

Tack för alla tips! Det gick bra, använde soppslev och var glad över att jag har en stor hund :D Nu håller vi tummarna för att det inte är något allvarligt.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 272
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 844
Senast: Grazing
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 284
Senast: Marvin
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 392
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar