Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Urbino levde mellan 1962-1991 och var erabant 315 u:Nella 4763 e:Nerox 207. Han var skimmel och 159 cm. Urbino var Elit-premierad och hade avkommor i svår klass i hoppning, dressyr och fälttävlan, både ponnyer och stora hästar. Urbino tävlade inte själv.
Herkules 504 föddes 1971 och togs ur aveln 1987. Under en period var han misstänkt för att nedärva struppipning, och jag minns inte om det var därför han togs ur aveln. Han var e:Gaspari 340 u:Kalmia 6201 e:Heimdal 349. Herkules tävlades i svår dressyr och deltog i OS 1988 med Lars Andersson. Gaspari 340 var den första Flyingehingst som tävlade i svår internationell dressyr och han deltog i två OS. Herkules var svart och 168 cm. Jag vet att Herkules haft avkommor i svår dressyr och en i svår fälttävlan. Hur det är med hoppningen vet jag inte.
Grattis sälj henne till mig om du tröttnar jag skulle gärna avla på den stammen.
Betäck henne med något smäckert och läckert du får då tidernas dressyrhäst, men det har du kanske redan.
Hundträning Jag later mina jogga en liten stund, 10 minuter eller sa beroende pa hur hunden ar den dagen, och minst 5 minuter "warm-up" och "cool-down".
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.