Alla ansvarar för sin egen häst,så jag har ju "glömt" på min egen. Ingen annans! Var och en sköter sin. Mönstret är tydligt. Jag ser ju att andra väljer ha täcke eller ej,men ingen påpekas.Beror på om hon bad dig flytta direkt, för enligt dig bad hon ju bara dig se dig om efter en ny stallplats = behöver inte flytta direkt och därför betalnings skyldig dessa 3 månader.
Men kontakta stallägaren och fråga om hon vill att du flyttar så snart som möjligt eller om du ska stå kvar i stallet dem 3 månader som uppsägningstiden är, be också om att få kopia på avtalet.
Jag förstår dock ägaren lite, vet inte vilka rutiner ni har, men om rutinerna är att den som släpper ut ska sätta på min häst täcke och inte gör det skulle jag också bli irriterad då min häst får ont i ryggen om han går utan täcke när det är dåligt/kallt väder (gammal häst), så sånt slarv är inte okej enligt mig, men sen beror som sagt på vilka rutiner ni har i stallet.
Hon är van vid att varit min personliga coach sen förr,men jag lyssnar inte bara på henne nu och det stör henne.
Alla övriga i stallet har jag en fin kamratskap med.
vi tipsar och hjälper varandra.
Dock anser jag ett "tips" är ett tips och inte order...