uppmaningar till 30 års fest

Masterkatten

Trådstartare
Vi är några kompisar som ska ha en överraskningsfest för en vän som fyller 30 och jag behöver tips på olika uppmaningar vännen ska utföra under kvällen.

tanken är att det ska vara lite pinsamma men roliga saker vi ska utsätta honom för.

Vi alla känner varandra väl och vi är en liten grupp så utbudet på Google var inte det bästa.

några exempel som jag kommit på är

- hålla ett tal och stöna passionerat i varje mening
- sjung en snapsvisa
- visa gruppen dina orientaliska dance moves

men här tar det stopp och jag kan inte komma på mer :(
 
Vi är några kompisar som ska ha en överraskningsfest för en vän som fyller 30 och jag behöver tips på olika uppmaningar vännen ska utföra under kvällen.

tanken är att det ska vara lite pinsamma men roliga saker vi ska utsätta honom för.

Vi alla känner varandra väl och vi är en liten grupp så utbudet på Google var inte det bästa.

några exempel som jag kommit på är

- hålla ett tal och stöna passionerat i varje mening
- sjung en snapsvisa
- visa gruppen dina orientaliska dance moves

men här tar det stopp och jag kan inte komma på mer :(
Fest? Nu?

I dessa tider ställs allt in. Familjer håller inte middagar ihop, möten körs på skype. Och ni ska ordna 30-årsfest.

Hur tänkte ni här?
 
Jag undrar också. Hur har ni motiverat att ha den här festen? Har ni missat att det florerar ett farligt virus som kan orsaka dödlig sjukdom?

Det är så märkligt att människor kan uppfatta saker så olika ... Ingen jag känner skulle vare sig ordna eller gå på några som helst fester eller tillställningar. Nyfiken blir man över hur diskussionerna gått i det här fallet.
 
Jag undrar också. Hur har ni motiverat att ha den här festen? Har ni missat att det florerar ett farligt virus som kan orsaka dödlig sjukdom?

Det är så märkligt att människor kan uppfatta saker så olika ... Ingen jag känner skulle vare sig ordna eller gå på några som helst fester eller tillställningar. Nyfiken blir man över hur diskussionerna gått i det här fallet.

som jag skrev tidigare är vi sex personer som jobbar ihop varje dag.
 

Liknande trådar

Äldre Jag tror jag har en 30-års kris, även om jag bara är 27 år. Min fråga är väl egentligen hur man hanterar det och hur man ska veta om det...
Svar
10
· Visningar
4 625

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp