Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, insåg precis vidden av hur känslosam och lättrörd jag är. Började GRÅTA. Okej, jag brukar kunna grina till Sagan om ringen, jag kan grina av vardagshjältar... men just den här kombinationen kanske inte frambringar tårar för normala människor
Haha, insåg precis vidden av hur känslosam och lättrörd jag är. Började GRÅTA. Okej, jag brukar kunna grina till Sagan om ringen, jag kan grina av vardagshjältar... men just den här kombinationen kanske inte frambringar tårar för normala människor
Haha, det är tyvärr en ganska dålig måttstock att ha fått mig berörd, med tanke på att jag gråter som andra andas typ. Men blicken visar på en sån självuppoffrande värme, precis vad som krävs nuMen du! Jag hoppas och tror att Viggo skulle vara smickrad!
Haha, det är tyvärr en ganska dålig måttstock att ha fått mig berörd, med tanke på att jag gråter som andra andas typ. Men blicken visar på en sån självuppoffrande värme, precis vad som krävs nu
Haha, ändå rimligare att drabbas av en sorglig ljudbok än det här (du är avgjort min bukecrush för tillfället förresten ).Det är precis vad som krävs innan man självuppoffrande dyker in på Lidl för att handla åt FARMOR!
Skämt åsido, förlåt. Jag var den som fick vänta med att gå in på närbutiken idag för att köpa bajspåsar, för att min ljudbok var Sorglig Just Då. Ehum.
Han har blivit gammal
Ja, 80-talet var ett tag sen. Han är väl nästan 60 år...
Ja, jag har alltid trott att han är yngre än mig men jag är ju också bara 25.Ja, 80-talet var ett tag sen. Han är väl nästan 60 år...