Sel
Trådstartare
Den vill jag lätt ha! Fast kanske lite tidigt för att bära den ute på gatorna.Avd. dålig/mörk humor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den vill jag lätt ha! Fast kanske lite tidigt för att bära den ute på gatorna.Avd. dålig/mörk humor
Du ska ju ha den med drottningen och Anders Tegnell på ju!Den vill jag lätt ha! Fast kanske lite tidigt för att bära den ute på gatorna.
Oh sorry Jag lade in dem för att folk annars frågar var jag hittat dem och jag tänkte att lägger jag in dem från början så blir det inga onödiga inlägg med frågorna.Kan vi låta bli att lägga in länkar till butiker, tack!
Du ska ju ha den med drottningen och Anders Tegnell på ju!
Haha, jag som precis börjat komma över det här något ensidiga förhållandet...... men nu blir man ju frestad igen.Jag måste hålla mig så att jag inte frustar av skratt mitt i matsalen på jobbet
Jag hittade en tröja åt dig @EmmaBovary !
En läkare på jobbet har en sån, sen står typ "spelstäderna" på ryggen. Han var tidig med den okcså..Avd. dålig/mörk humor
Det fanns de med spelstäderna som du säger, men jag tyckte att de kanske var lite okänsliga och denna en smula bättre Men en läkare får göra vad hen villEn läkare på jobbet har en sån, sen står typ "spelstäderna" på ryggen. Han var tidig med den okcså..
En tröja skadar inteHaha, jag som precis börjat komma över det här något ensidiga förhållandet...... men nu blir man ju frestad igen.
Kommer ju behöva skriva om det här i dejtingtråden istället snart.En tröja skadar inte