Upplevelsepresent

CK

Trådstartare
Ni som testat köpa upplevelsepresent, har det funkat med bokning osv? Tex tittade jag på Herts Supercars, men blir osäker på hur många tillfällen att köra det finns?

@CK köpte en gång via livit som present och det var väldigt dåligt med datum till slut gav de pengarna tillbaka. Men det kanske beror på vart man bor och vilka aktiviteter man väljer.

Köra dyra finbilar verkar inte fungera, sambon har fått en sådan och de avbokar konstant pga trasig bil...

Har hyrt mkt av Mabi (Mölndalsvägen, Göteborg), de brukar ha Audi R8, Porschar osv. Kanske inte Ferrari eller Lamborghini dock.
Tror det brukar ligga på några tusen för en dag. Däremot behövs två kreditkort som täckning för självrisk ifall något skulle hända. Tror de är placerade i Stockholm men kan säkert lev till närmare station beroende på var ni bor. Det var innan de blev uppköpta av Hedin Bil men tror de fortfarande har lite roligare bilar.

Slå samman med resa söderut annars? Kompisen brukar hyra fina bilar i Tyskland och sträcka ut dem i Alperna =)

Mvh Thomas

Nu är ju Hertz stora så risken att bli blåst är nog liten, men annars är ett hett tips att kolla upp om de finns på svarta listan. Det var ju någon "arrangör" som sålde massor med olika aktiviteter för några år sedan, det var bara det lilla problemet att han inte hade avtal med de som hade aktiviteterna ... :banghead:

Liknande trådar

Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 207
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Kanske finns några fler fästingmagneter här.. Min mamma drar till sig fästingar utan dess like, vi bor i ett nästan extremt...
Svar
1
· Visningar
228
Senast: Sassy
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 021
Senast: Mabuse
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 227

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka