M
missapril
Är det någon som ska dit med sin 1-åring? Vi ska dit med Tösa men det skulle vara kul om vi inte va själva i klassen 1-åriga ston eller om någon skulle ta med sin 1-åriga hingst eller valack...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas att inte jag "snodde" någons box,men jag hade bokat box innan och när jag kom så var de inte uppmärkta med namn så de blev lite snurrigt..
Jag är fortfarande i lyckorus över att vi kom på en 2a plac i all breed trailen,jag var ialla fall ensam att ha en tinker,,
Det gäller att välja rätt arrangörer har jag förstått. Det var en Quartershow igår med över 90 hästar så de hade inga problem.
Hoppas att inte jag "snodde" någons box,men jag hade bokat box innan och när jag kom så var de inte uppmärkta med namn så de blev lite snurrigt..
Jag är fortfarande i lyckorus över att vi kom på en 2a plac i all breed trailen,jag var ialla fall ensam att ha en tinker,,
Det gäller att välja rätt arrangörer har jag förstått. Det var en Quartershow igår med över 90 hästar så de hade inga problem.
JÄTTEGRATTIS!!!!
Jag tror bara att du inte förstår själv hur himla duktig du är!!!
Våra hästar stog bredvid varandra va? Det va vi som hade den lilla hästen som bara sov... Eller ¨vi¨-jag är uppfödare men Ann har köpt Tösa av mig...
Men det är inte så lätt att välja ännan¨ arrangör då man har en paint och vill åka på painttävlingar... Vore bättre om man arbetatde tillsammans(quarter/paint föreningen) för det kanske skulle komma flera då... Jag tycker också att SPHA har dåligt med reklam för sina tävlingar-fanns INGEN!!!!!!- skylt då vi kom till Jälla söndag morgon 07.40!!!!!! Och en annons i tidningen kanske hade vart bra? Hur som helst-Jeanette på paintinfo gjorde tävlingen värd att åka på bara för att hon fanns där!! Och trevligt folk,bra anläggning m.m var ju bra! Så jag ska inte bara kritisera...