FT_ryttare
Trådstartare
Kan man bli uppklassad ur 110-120 på häst på regional/nationell nivå?
vad är de för gränspoäng isåfall?
har inte TR här jus tnu...
vad är de för gränspoäng isåfall?
har inte TR här jus tnu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
är du säker???
varför ska man annars få poäng...förutom för o kvala upp till högre höjder då.
Håller med:Det är ju championatspoäng man får om man inte är Junior då, dom måste ju kvala... tycker att det är bra att uppklassningen är borttagen, borde tas bort på ponny också.
Håller med:
Det är ju en ren tur att man inte blir uppklassad, jag menar hur många tävlar igentligen över 130 ?? Många håller sig på 110-130 cm och varken vill, vågar eller har kunskap till att tävla högre.
ja jag tycker oxå de är bra eftersom jag i år har tävlat en häst som är liten o inte besitter så hög kapacitet.
har i år tävlat 3 130 med plac i alla provade en 135 o var första utanför plac men hon fick dels kämpa o banan var ganska lätt så en teknisk 140 klarar hon inte.
så vi får hålla oss på 130 o då är de ju bra att vi inte kan bli uppklassade om de nu ska gå bra för oss i dom klasserna.
nu förstår ja inte..
man kunde väl inte bli uppklassad ?
Det tycker jag är bra för de finns dom hästar som är begränsade.
Nej, men på ponny kan man bli uppklassad. Och de bestämmelserna "översatte" jag till ridhästars klasser. Och läs det en gång till, man kan inte bli uppklassad från högre än 1,10-klasser.
Nu strulade du till det.
Nej, men på ponny kan man bli uppklassad. Och de bestämmelserna "översatte" jag till ridhästars klasser. Och läs det en gång till, man kan inte bli uppklassad från högre än LB-klasser på ponny.
Fast översatt till "hästklasser" skulle det bli 1,10 om man nu skulle ha uppklassningssystem, men det är ju det du har skrivit hela tiden.