Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har googlat men inte lyckats hitta svar så jag försöker här! Jag skulle vilja använda en bild men författaren till boken jag hittat bilden i levde mellan 1848-1916 i England. Någon som vet vem som äger rätten till bilden när författaren varit död så länge?
Upphovsrätten till fotografiska bilder gäller i 50 år efter upphovsmannens död. Handlar det om ett fotografiskt verk så är skyddet 70 år efter upphovsmannens död. Oavsett vilken slags bild det handlar om så är det fritt fram för dig att använda dig av bilden
Juridik & Ekonomi
Jag har googlat mig blå, men hittar bara svar på motsatt situation, alltså vad som händer om enskild egendom används för en investering...
Hundavel & Ras Alltså du behöver inte ge mig rastips, och jag ska inte köpa nån mops heller 🙂 Jag propagerar inte för att nån ska välja mops såsom de...
Islandshäst Jag har fasta ringar. Jag övervägde lite olika andra varianter men denna dök upp på nedsatt pris i rätt storlek så då slog jag till. Jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.