L
Lovis
Jag skrev ju en tråd om min sjuka häst, han som inte kunde röra isg/äta eller dricka efter en vaccinering. Kanske minns ngn av er, i alla fall, det var den 8 Nov. Han fick penicilin och febernedsättande (hade 40 grader feber) o sådär... Då tänkte man, nu ska det nog bli bra.
Men inte då!!
Han är fortf stel, svårt o äta från marken o han har världens äckligaste bula/böld på halsen, 10 gånger 8 cm samt rätt så hög...Feber som kommer o går..
*gahhh*
Vet kommer ut i dag o kollar på den o ser om det e en varböld som måste snittas o dräneras.
Till saken hör att jag endast hade haft honom i några v o försökringen gäller ej detta. hurra!!
*ledsen*
Har ni varit med om ngn likande sak? Dvs reaktion på vaccineringsspruta? Fick de en böld o feber?
Har ngn fått snitta en varböld? Hur går det till?
Hur lång tid tod det innan den läkte?
Men inte då!!
Han är fortf stel, svårt o äta från marken o han har världens äckligaste bula/böld på halsen, 10 gånger 8 cm samt rätt så hög...Feber som kommer o går..
*gahhh*
Vet kommer ut i dag o kollar på den o ser om det e en varböld som måste snittas o dräneras.
Till saken hör att jag endast hade haft honom i några v o försökringen gäller ej detta. hurra!!
*ledsen*
Har ni varit med om ngn likande sak? Dvs reaktion på vaccineringsspruta? Fick de en böld o feber?
Har ngn fått snitta en varböld? Hur går det till?
Hur lång tid tod det innan den läkte?