När jag gick med en absolut sprallig unghund med noll koll på sin kropp eller på mig blev det ett hårt ryck som smärtade till över bröstkorgen och revbenen. Hamnade också på akuten till sist efter att som du väntat för länge, flera dagar och jag åkte bara för att mina föräldrar tvingade mig. Men det blev så illa att jag inte kunde röra mig eller andas. Visade sig att jag hade någon sorts sträckning och svullnad över ena sidan av överkroppen och mellan revbenen och att jag inte kunde andas pga smärtan. Var så dålig att dom skjutsade förbi mig på en säng in i ett akutrum och kopplade in mig till en massa maskiner eftersom jag inte kunde syresätta mig. Fick stanna över dagen och sen åka hem men det gjorde ont i flera månader. Men det gick över till slut i alla fall. Och allt för ett oväntat drag i kopplet.I slutet av dagarna har jag rätt ont. Men inte så ont som jag trodde en fraktur skulle göra Är van vid stukningar och stukade även fingret vid händelsen och tycker det gör ondare. Så trodde inte att det var så farligt som det visst var. Men dom hade sett liknande skador förut vid just koppelryck.