Hittade en bättre bild på hur man kan montera dem. Längst ner ser du hur man kan montera den på nedersta lådanDom ser jätte bra ut men är frågan om dom passar mina lådor?
Visa bifogad fil 92739
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittade en bättre bild på hur man kan montera dem. Längst ner ser du hur man kan montera den på nedersta lådanDom ser jätte bra ut men är frågan om dom passar mina lådor?
Visa bifogad fil 92739
Du kan inte sätta skohorn genom handtagen? Eller tror du han är så pass stark att han orkar dra upp två luckor samtidigt?Dom ser jätte bra ut men är frågan om dom passar mina lådor?
Visa bifogad fil 92739
Var hittade du dom? Det där ser perfekt utHittade en bättre bild på hur man kan montera dem. Längst ner ser du hur man kan montera den på nedersta lådan Visa bifogad fil 92742
Jag har satt plastfiber stavar genom lådorna som akut men det förstörde mina rätt nya lådor. Skohorn kanske går men han går verkligen in för att öppna. Har satt fast handtaget på sopborsten och det räckte inteDu kan inte sätta skohorn genom handtagen? Eller tror du han är så pass stark att han orkar dra upp två luckor samtidigt?
Finns billiga skohorn på Ikea.
Jag har inga tips mer än att jag lider med dig, jag har två katter som varit så.Det var hemskt, och när jag inte fick tag på någon veterinär så sprang vi ju Alvins snabbaste till den närmsta kliniken. Vilken otrolig tur att dom tog emot oss, att det var öppet och att han inte fått i sig något.
Jag har ingen munkorg men pappa skulle se om han kan skjutsa mig till någon affär redan imorgon och köpa barnlås men han visste inte om han hinner och jag har ingen bil. Men jag har tömt köket/vardagsrummet på giftiga saker som rengöringsmedel, glasputs, tvättmedel osv och medicinlådan är helt tom. Det enda är om han får tag på plast, han älskar plast och plastpåsar är det han gillar mest. Han som är så glupsk tycker plastpåsar är väldigt goda och roliga. Jag kikar extra noga nu så ingen plast sticker ut som han kan dra i och har ställt kettllebells framför dom lådorna så jag tror att vi är säkra på den fronten tills vi har lås.
Coolstuff har dem och lugnaforaldrar.se. Finns flera stycken online om du googlar barnlås lådor magnet. Har inte sett dem i någon fysisk butik. Men kan kanske finnas i någon babyaffär.Var hittade du dom? Det där ser perfekt ut
Då kikar jag in där, tackCoolstuff har dem och lugnaforaldrar.se. Finns flera stycken online om du googlar barnlås lådor magnet. Har inte sett dem i någon fysisk butik. Men kan kanske finnas i någon babyaffär.
Samma här, mitt kök är litet och allt är litet så jag har saker intryckta lite överallt. Ser fint ut på ytan men inuti är det inte samma ordning,Jag har inga tips mer än att jag lider med dig, jag har två katter som varit så.
Käkat upp ögondroppar, okokt couscous, mängder av tomater osv osv.
Som tur är de inte så starka, men de kan klättra.. De har även ätit sig igenom en tygkasse för att sätta i sig en lussebulle som låg i en plastpåse.
Öppnade dörrar, lådor, skåp osv.
Enda trösten är att man blir bättre på att plocka undan, allt som de absolut inte fick komma åt var i glasbyttor, mikrovågsugnen eller vanliga ugnen.
Ville älskar också vattenmelon så han brukar få när vi äter.Torsten är tokig i vattenmelon. Han vill gnaga på skalet. Första gången han fick smaka var som liten, på avkommans jobb. De gav för att visa honom att det inte var nåt att ha. När de försökte t skalbiten morrade han åt dem.
Nu har jag en vattenmelon på diskbänken och han har gnällt nedanför tills jag inte stod ut länge och skar en strimla åt honom. Det är ekologisk melon. Få se vad hans mage säger.
Han är mer angelägen om vattenmelon än sitt färskfoder som han i stort sett inhalerar.
Köp en munkorg som han får ha på sig när han är ensam? Plus barnlåsen, avspärrat med galler till alla skåp osv.Samma här, mitt kök är litet och allt är litet så jag har saker intryckta lite överallt. Ser fint ut på ytan men inuti är det inte samma ordning,
Milou är likadan, han biter sönder jackor för att det finns godis i dom så det har jag fått göra om också. Det är hemskt när dom bara förstör. Jag har tränat Milou men han är som en gås, allt rinner av honom och sen passar han på när jag inte är hemma. Alvin har aldrig gjort sånt här, jag har aldrig haft problem med honom.
Vad kul att höra!Vi hade heldag på klubben igår och jag är så fasligt nöjd över min hund. För att komma till planen från bilen behövde vi gå förbi alla andra bilarna med hundar i och han sa inte ett knyst ngn gång trots att de andra hundarna skällde på honom. Han var hela tiden tyst i bilen när dom andra gick förbi och rastade sina hundar. Träningarna i sig gick kanonbra. Grunder som kontakt och fotposition var det vi nötte och utvecklingen från början till slutet var milsvidd. Jag kan inte vara mer än nöjd över hur vi skötte oss. Visa bifogad fil 92876