Uppdatering om vår älskade Cane!

Sv: Uppdatering om vår älskade Cane!

men å va underbart för er! jag är verkligen jätte jätteglad för er skull. jag kan inte ens föreställa mig hur oroliga ni måste ha varit. angående De Perfekta Människorna, så bry dig inte om dem. i stort sett allt man gör innebär en liten risk. det är en risk att ge hundarna ben, att köra dem i bilen, att låta dem springa snabbt osv. givetvis ska man undvika att släppa hundarna vind för våg där det finns mycket vilt, men det har ni ju inte gjort. det som skedde var bara ren och skär otur, och jag hoppas att ni aldrig behöver uppleva det igen.

ÅH GALET UNDERBART att ni har funnit honom!!!:bump::D:D:banana:

Har följt tråden och hållit mina tummar hårt för att han skulle komma tillrätta igen.

Gud så skönt att höra att Cane kommit hem... Jag har tänkt så himla mycket på honom och på dig.

BRA skrivet sista inlägg oxå :bow:

De människor som på Bukefalos diktade ihop egen information om att mina hundar skulle varit okopplade, är snabba att döma. Själv hör jag till den skaran som gärna först och främst antar att en människa har handlat så gott det bara går. Men, vi är alla olika. Någon nämnde dessutom att jag var ute och spårade med mina hundar, den här dagen (lösa!) - vart den informationen hämtade ifrån, är för mig fortsatt en gåta.

Först. jag är glad att hunden kommit tillrätta främst för viltets skull och även för hundens, att vara lös i skogen med koppel efter sig måste vara en fara i sig.:crazy:
sedan. det var jag som "diktade" om sök effter du skrev såhär:
Vi badade, hade söklekar och allmänt roade oss. Detta är alla hundarnas bästa tillhåll!
, jag har då självklart fattat fel och förstod inte att hundarna var kopplade då och för det berjag om ursäkt.
men.
Resten står jag för, och om du tänker se över dina rutiner, som jag uppfattade det själv som du ansåg du borde göra, med dina hundar så är det jättebra.

Så härligt att läsa att han är hemma igen :love:
Alla historier slutar inte olyckligt :bump:

Jag är en av de som följt tråden om Cane men inte gjort något inlägg.
Vet vad du gått igenom genom egen erfarenhet och vet också lyckan man känner när hunden är återfunnen. Jag har tänkt mycket på er och hoppats varje gång jag gått in på Buke att den här tråden ska finnas här. Äntligen kom den!!! Trots att jag varken känner dig eller Cane är jag glad och :love: att han är tillbaka hos er! Krama om din vän och stryk honom över huvudet från mig.

Va skönt att höra att han är hemma!
Även jag har läst om Cane medan ja höll tummarna för att han skulle komma oskadd hem!

Sen är det synd att folk måste bråka i alla trådar.
Om man tycker annorlunda, har en helt annan syn på ngt så kan man lämna tråden! Vill man disskutera saken mer ingående så kan man göra en ny tråd om just det ist för att förstöra tråden för TS.

Åhh, vad underbart ! Jag har knappt vågat läsa här på hund för den saken att han aldrig skulle hittats, för vilken olycka det skulle ha varit.

Men vilken långpromenad han har företagit sig !

Katter brukar ju hitta hem - men har inte hundar den inbyggda kompassen ?

UNDERBARA nyheter att Cane är tillbaka!!:laugh::banana: (hur har jag kunnat missa denna tråd???)

Jag har tänkt mycket på händelsen med Cane och hur jag själv skulle bli helt förstörd om min hund försvann från mig!

Krama honom hårt från mig och idéfix

Underbart att höra att han är tillbaka, i helt okej skick ändå!!

Tillhör den skara som följt trådarna i tysthet, men jag vill bara dela din glädje med dig genom detta inlägg!

Tårarna kunde inte hållas tillbaka när jag läste att din älskade Cane är tillbaka !

Bloodymary & inte ung kan väl diskutera vidare i den gamla tråden, denna tråd handlar om Canes återkomst, om TS vill föra en diskussion med er om koppel vs inte koppel hittar hon säkert till den andra tråden oxå. :cool:

:bump::bump:

Har haft en klump i magen när jag tänkt på er! Verkligen skönt att han är hemma och oskadd! :banana:

Vår älskade Cane är TILLBAKA där han hör hemma!

DSC_0438.jpg
JAAAAAAAA!!! Här kom äntligen beskedet vi hoppats, hoppats, hoppats på! Jag är så glad och lättad för er skull, pussa och krama på långfärdaren från mig oxå! :love:

Till er där ute, som inte begår misstag kan jag egentligen bara gratulera för en lugn och alltid trygg vardag. Jag kan bara önska att jag hade fötts med er begåvning att vara felfri.
:bow:

Fast någonstans är jag glad över att jag inte är felfri, det gör mig till en betydligt ödmjukare människa :)

Grattis och underbart att ni fann hunden igen...Känslan när dom försvinner går aldrig att förklara, bland det värsta jag varit medom och jag förstår hur överlyckliga ni måste vara nu...krama Cane från mig :love:

*kl*

Tråden öppnas åter efter att den städats från ovidkommande sidospår.

/Moderatorn

*kl*

Gud så skönt!
Vi har tänkt på er här hemma och kikat in varje dag för att se om det funnits någon uppdatering om Cane.
Så har jag MISSAT den här tråden!
Stor kram från mig och vovvarna

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka