Sv: Uppdatering om vår älskade Cane!
Tack för det! Synd att det ska behövas, bara...
Tråden är åter öppen efter lite städning.
/Moderatorn

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tråden är åter öppen efter lite städning.
/Moderatorn
Men han gör ju det för att hjälpa husse att fånga fisken!Det där med spö och tjaffs tar ju sån tid och vem har tid att sitta och vänta på fisk när man kan fånga den själv?
![]()
Vad härligt!
Hur hittades han?
men å va underbart för er! jag är verkligen jätte jätteglad för er skull. jag kan inte ens föreställa mig hur oroliga ni måste ha varit. angående De Perfekta Människorna, så bry dig inte om dem. i stort sett allt man gör innebär en liten risk. det är en risk att ge hundarna ben, att köra dem i bilen, att låta dem springa snabbt osv. givetvis ska man undvika att släppa hundarna vind för våg där det finns mycket vilt, men det har ni ju inte gjort. det som skedde var bara ren och skär otur, och jag hoppas att ni aldrig behöver uppleva det igen.
ÅH GALET UNDERBART att ni har funnit honom!!!
Har följt tråden och hållit mina tummar hårt för att han skulle komma tillrätta igen.
Gud så skönt att höra att Cane kommit hem... Jag har tänkt så himla mycket på honom och på dig.
BRA skrivet sista inlägg oxå![]()
Så härligt att läsa att han är hemma igen
Alla historier slutar inte olyckligt![]()
*kl* Toppen att han är hemma igen, verkligen skönt för er!
Jag är en av de som följt tråden om Cane men inte gjort något inlägg.
Vet vad du gått igenom genom egen erfarenhet och vet också lyckan man känner när hunden är återfunnen. Jag har tänkt mycket på er och hoppats varje gång jag gått in på Buke att den här tråden ska finnas här. Äntligen kom den!!! Trots att jag varken känner dig eller Cane är jag glad ochatt han är tillbaka hos er! Krama om din vän och stryk honom över huvudet från mig.
Självklart finns vi!Delvis KL
Jag vill bara poängtera igen hur underbart det är att många här på Bukefalos engagerat sig och "funnits där". Jag upptäckte ytterliga en tråd idag där flera undrade över hur det gick för Cane.
Jag blev så rörd och glad att ni finns där ute!![]()