UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Men jag kommer ihåg det som det blev mer spänningar i slutet (jag bytte umgänge lite lätt i slutet)
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Det finns ju en hel del vettiga personer. Men det är aggressions-brudarna som märks och ger mig huvudvärk :(

Blöh, tysk grammatik. På en måndagsmorgonen, ugh!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Snuttplutt, två månader går skiiitfort, snart är studenten här! :)
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Drömmer ofta skumt och jobbigt men brukar inte se så tydliga samband till vad jag ser/läser.

Skönt att mardrömmarna är borta Niffe!

Kl
Jag ger mig själv ett plus i kanten. Halva lägenheten städad redan :) frukost äten, nu strax träning.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Vad effektiv du är :)
Skulle behöva städa men ligger nu i sängen.
Bara mini somnar tänkte jag också göra det.
Tinar upp efter en kall promenad, blåser isvindar här idag.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Här skiner solen. Tänkte ta med en kopp kaffe ut och katten sen när vaktmästaren är klar här.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Aha, jag märker det till viss del.

Bra jobbat! Jag tittade på legot på golvet och funderade på att plocka upp det. Gjorde det inte. :p
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Jag slipper städa! Var rent hemma hos mina föräldrar, men hemma ser det fruktansvärt ut.
Sambon får något att göra:angel:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Haha.
Jag har planerat min eftermiddag efter att det skulle komma en människa och köpa kanintillbehör. Plockat ihop, gjort rent etc. Sen ringer han och ändrar tid till imorgon. Inte för att det gör nåt, men lagen om alltings jävlighet? :p

Nu har jag lagat mat, känner mig duktig :) (haha, ibland krävs det inte mycket)
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Jag väntar på min läkare ska ringa. Sen så ska jag göra lite ärenden i stan, hämta ut paket.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Det är bra om läkaren har koll på hur lång tid det tar för att provsvaret ska komma tog, tog blodprov den 27/3.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Hmm, håller det sig inte ihopplockat och rent till imorgon då? ;)

Du är duktig som lagar mat! Jag har inte lagat mat men ätit upp det jag lagade igår. Och sedan kom jag på att jag inte kommer hinna laga mat imorgon. :p Men får slänga ihop en omelett och en bönsallad på jobbet istället, då har jag mina två mål. :)
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Håller med, du är asduktig verkligen Jenka som lagar mat! Och du Mammas som tränar!

Är det bara jag eller är Buke segt? Har alla gått och skaffat sig liv nu när jag är uttråkad en hel månad?
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Hur går det med din spinning? Jag tänker på dig varje gång jag får svett i ögat. :p

Buke är segt, har varit det länge tycker jag?
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Hahaha Åh det är det mest romantiska någon någonsin sagt till mig :love: Nä, jag tränar inte alls. Har ingen motivation. Hatar april och sitter mest och surar och äter glass. Ska avvakta lite och se om motivationen ramlar över mig nån dag, annars får jag tvinga iväg mig.

Sjukt segt och ja, det har varit det länge. Det är så dött, inga diskussioner, ingenting :(
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Buke är lite segt. Men folk kanske har fått vårkänslor?

Själv har jag däckat på soffan och har typ ingen mat hemma. :(
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Ja, nåt är det i alla fall.

Har inte heller nån mat hemma! Åt en tunnbrödmacka och en glassbåt till middag. Orkar du inte gå och handla heller?
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Naaw! :love: Vad trist, hoppas den kommer tillbaka, du verkade ju så glad i det när du höll på. Men det är ju så oerhört drygt att försöka träna när motivationen inte finns! Jag kan inte det alls. :p

Håller med.

Ååååh, jag avbokade passen med snygginstruktören i lördags för att gå på bio, tänkte att det gör inget, jag går nu i helgen som kommer istället... Och nu insåg jag att jag har städdag på kolonilottsföreningen på lördagen som kommer, åååh suuuuck!

Tja, vad mitt tips för motivation till träning är? Snygga instruktörer! :angel: ;) :D
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Orkar inte heller handla, det är så långt till den bra affären.:angel:

Men det låter som en mycket bra middag! Här blir det klyftpotatis och sås.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Jag tycker också det är jättesegt! Kanske folk börjar spendera mer tid i stallet nu när det är ljusare? :p Visserligen har jag väl varit dålig på att bidra till aktiviteten själv, så jag ska väl inte klaga...

Förresten ser det inte alls ut som att du älskade Mammas kommentar så mycket som det hade gjort med den gamla love-smileyn.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Tångbett dåligt?
  • Konsten att välja ett bra hundnamn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp