UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Håller med, sparade receptet för framtida bruk :d
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Mutter.. Jag orkar inte! Har femtusen saker jag måste göra, april och maj kommer vara helt fullspäckade med skiit. Vet inte hur jag ska hinna med allt :crazy:
Måste till Kalmar massa med gånger, mer än jag har råd med.. Och måste på rättegång (skoluppgift), läsa sex böcker (som jag inte fått tag i än..) och göra en massa uppgifter.
Samtidigt ska jag träna häst för tävling, och tävla då förstås. Och hinna med min andra häst också. Och katterna. Och sambon. Och jag hade tänkt kunna jobba lite med, så jag har råd att åka till Kalmar. Och jag hade tänkt åka och hälsa på syster i Skåne en dag. Och brorsan i Helsingborg tar examen, hade tänkt åka dit och säga grattis med.
Meeep! Jag behöver tid..
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Tid är vad vi alla saknar:(

Jag har mens och funderar på varför vi utsätts för denna plåga
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Usch ja det har jag undrat många gånger.. Vad kan det vara för evolutionär fördel med det? Framförallt med mensvärk.. Gah!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Ungefär lika dumt som att bebisar stoppar allt i munnen, finns verkligen råkorkade grejer.
Jag undrar också över värken, kan förstå blodet, men värken? Och har något annat djur mens?
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Mja, är löp och mens samma? Det kanske det är.. Är inte så bra på fysiologi, varken djur eller människor. Men då borde ju brunst också motsvara? Men djuren har väl ägglossning vid löp/brunst? Människor har ju inte det.
Tror det finns apor med cykler som liknar människan.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Tänkte med på dem, men med tanke på att de har ägglossning då som sthu sa känns det inte helt rätt.

Apor borde det finnas med liknande ja. Men fortfarande dumt:mad:

kl
Mini äter: Kyckling, pasta broccoli Jag äter: Pasta. Känner mig väldigt nyttig:p
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Mycket dumt.

haha, du är nyttigare än mig, jag äter knäckebröd med nutella (eller kanske egentligen nutella med knäckebröd) :D
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Jag äter risgrynsgröt och surdegsknäckebröd.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Du vinner nog i att äta onyttigast:p Nutella är så jävla gott... Borde egentligen inte köpa hem men jag vill. Och har mens så då borde jag väl få?
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Ja, då får man! Det var därför jag har nutella hemma :p
jag har bestämt att det är nyttigt, massa bra saker i det.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Delvis kl
Katter blöder väl inte vid löp? Eller?
Skumt det där, varför människor blöder vet jag (men fördelarna kan ju diskuteras, måste ju vara slöseri på kroppens resurser! Alla varelser är ju anpassade för att spara energi och näring).
Vet faktiskt inte varför hundar blöder, måste ta reda på!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Hmm... Fick precis ett lite skrattretande brev från tandläkaren (i Linköpig dessutom). Ring oss för tidsbokning senast 11/4. Passar inte tiden så lämna återbud i god tid, sent återbud och uteblivande debiteras.

Så de tar betalt om jag inte ringer? För vadå?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp