UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Din stackare! :( Om du vill kan jag kika förbi med lite böcker på fredag om du vill, så har du något att sysselsätta dig med om du är sjuk i helgen?
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

KL
Jagvillsova.nu
Mini vägrar sova, han har vaknat flera gånger hela kvällen.
Jag är svintrött så hoppas han sover nu. Zzzzz
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Åh, så jobbigt. Hoppas du får sova snart.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Fick sova en stund alla fall, sedan vaknade han igen.
Sedan har det fortsatt så hela natten, sova vakna sova vakna sova vakna, heela
tiden. Zzzzzzz. Gnäll och skrik varenda gång också.
Vet inte hur många gånger jag vaknat i natt.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Det är helt amazing hur gott det är!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

kl
Mini är så sur nu att han typ avlider. Man får inte göra något roligt alls i mammas knä, jäkla typiskt när den där roliga maskinen som piper när man trycker på den och har massa sladdar är inom räckhåll. (Jag tycker inte en symaskin är en lämplig leksak till skillnad mot honom:p)
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Kanelknäcke låter spännande, elaborate?

Jag kan inte äta alls, fixade inte ens min vanliga frukostgröt.. Lite kaffe fick jag i mig i alla fall. Och en tid hos tandläkaren i eftermiddag. Bra det, för givetvis har det blivit en infektion i tandköttet nu. Härliga tider!
Så ikväll blir det ingen ridlektion för mig, trots att jag verkligen verkligen behövt det. Istället blir det tandläkare. Om de tar fram en nål eller annat läskigt kommer jag skrika och bita dem i fingrarna!

Kethets
Låter ungefär som sambons katt :p Hon är också väldigt sugen på att leka med symaskinen, men jag håller med om att det är högst olämpligt för både katter och barn.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Gnäll... Sjuk, illamående, ont, kommer inte kunna ta mig till arbetsförmedlingen som jag måste, och har ingenting att äta hemma och sambon jobbar. Och har inte kunnat jobba på hela veckan.

/Slut på gnäll, ursäkta
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Bra lite kinkig på min sköldkörtel, mina värden är fortfarande inte bra. Är fortfarande sjukt trött på kvällarna.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Utveckla, berätta mer :D

Nu har jag varit hos tandläkaren. Fick smått panik när han plockade fram sprutan, så de kunde inte göra så mycket mer än spola runt tanden. Om det inte blivit bättre till nästa vecka ska jag in igen och bränna bort lite tandkött. Och förbereda mig för att få en spruta.. :eek: Eeek!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Sluta skriva om tandläkaren:mad: Du påminner mig bara om att jag måste dra ut min jävla tand för 5000 jag inte har:p7

Och apropå inga pengar, radioantennen på min bil har gått sönder så nu mste jag verkligen ha en ny. Hela bilen faller ju i bitar:cool:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Synd det ska vara så dyrt att gå till tandläkaren.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Konsten att välja ett bra hundnamn
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp