Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12
KL
Efterlyser för övrigt Lillelorden då jag fick en fundering på hur användarnamnet egentligen ska uttalas
Lille Looorden
LilLE LårDEN
LILle lååårrrden
Nästan så att jag funtar på att spela in mig själv när jag pratar, men då lär väl alla bli helt chockade. För det blir jag när jag har andra prata som jag aldrig hört prata förut
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12
Steampunk! Berättelser som för det mesta utspelar sig i den industriella revolutionens England, fast med en twist som gör att allt är annorlunda. Tänk varulvar, vampyrer, magi, sånt. Jag köpte precis hem en box fysiska böcker, är på tvåan, hojta om du vill låna.
Sedan har jag ett gäng andra böcker med, lite urban fantasy, deckare (fast mest äldre) och sedan mycket smått och gott. Hojta om du är intresserad.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.