UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Det blev ingen bil, fin bil men fel märke helt enkelt:p För liten, för skränig och för obekväm.
Ska prova bilbarnstolen i en v40 men sen blir det antagligen att leta passat.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Odjuren utfodrade. Nu ska jag krypa ner i sängen med datorn och kolla på film.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Passat är fin fina bilar det. ;) Har kört passat i några år, sen att den går sönder ibland beror nog på bristande underhåll.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Vad händer ikväll då?

Blev själv här nere nu, både mini och sambon sover :p
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Väntar på att tvättmaskinen ska bli färdig, sen ska jag lägga mig för att gå upp och jobba kl 7 imorgon.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Myskväll :) hinner ju knappt träffa sambon i veckorna så får passa på nu, kom ju hem från jobbet "redan" vid 8
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Börjar snart lipa, det värker som as i käken! Har fått en stor blåsa bakom ena visdomstanden, precis där tandköttet går över i kind.. Det värker apa! Funderar på om det kan vara en varficka.. Panik får jag i varje fall, kan inte äta knappt dricka utan att det svider i käken och värker värker värker..
Det gör så ont, ont ont ont! Vette fan vad jag ska göra.. Har provat att borsta extra extra noga med massa tandkräm, sköljt med Listerin och flourskölj, petat med tandpetare, lagt på tandkräm och låtit sitta.. Inget hjälper, det gör lika ont ändå :cry:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

KL

När man ser någon på tv som känns så jäkla bekant. Sen kollar man lite på nätet och inser att personen bor i grannkommunen OCH MAN KOMMER ÄNDÅ INTE PÅ VARFÖR MAN KÄNNER IGEN PERSONEN.

Där är jag nu.




(snygg är han också!)
:D
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Låter som när jag fick en varficka, du får nog åka til tandläkaren imorgon.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Aj!
Låter smärtsamt med varböld.
Sthu: hur är det idag?

Eyz: sådant är så störande.
Man kan ju inte sluta tänka på det heller.

Mitt knä har en dålig dag idag.
Så det gör svinont varje gång jag böjer det, måste ha benet rakt för att sätta mig på en stol eller i soffan. Jävla knä. Gå i trappor är inte kul.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Kl
Hur är det med er?

Jag kan konstatera att man blir trött av att jobba på mässor! Men det är väldigt intressant. Livsfarligt att ge sig in på vildmarksmässan också, hittade ju massa intressant!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Jag är våldsamt trött då jag inte fick min hett efterlängtade sovmorgon, istället vaknar jag innan 6 av att hunden hulkar sig och slänger ut honom, sen upptäcker jag att han haft diarré och kräkts under natten :grin:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Sånt är alltid lika roligt...
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Jepp, ungefär såhär såg jag ut: :banana:

Eller så inte :p

Det sura förutom att vovven varit lite otursdrabbad på slutet är att jag missar dagens mello-dejt med Kethets :(
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Äh, vi kan se på euron istället! Jag är ledig nästa helg och om sambon tillåter (ska egentligen vara "vår" helg) så kan jag nog dra mig upp till Torsby på söndag:)
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Låter inte som någon rolig morgon alls. :( hoppas han mår bättre snart och får vara det i fortsättningen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp