Kiwifrukt
Trådstartare
Jag har inte tävlat på många år, och när jag tävlade sist så fanns inte TDB, därför känner jag mig väldigt grön på området igen. Jag har en D-ponny, fyra och ett halvt år gammal, som jag hade tänkt börja tävla lite smått med framöver, jag är över arton år. I dressyren känns det rätt givet att jag anmäler henne på en tävling för stora hästar, så min fråga gäller egentligen enbart hoppningen, därför postade jag tråden här.
Hur fungerar det om jag vill anmäla henne till en P&J till att börja med? Anmäler jag henne som D-ponny då, eller ska jag anmäla henne som stor häst? Finns det särskilda restriktioner om hon senare ska gå avdelning B i sin "riktiga" kategori? Behöver hon/jag ha licenser för att vara med och "tävla" på en P&J?
Hur fungerar det om jag vill anmäla henne till en P&J till att börja med? Anmäler jag henne som D-ponny då, eller ska jag anmäla henne som stor häst? Finns det särskilda restriktioner om hon senare ska gå avdelning B i sin "riktiga" kategori? Behöver hon/jag ha licenser för att vara med och "tävla" på en P&J?