Ungponny ??? Hur många felfria rundor ??

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare ponnyryttaren
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 772
P

ponnyryttaren

Hur är det egenterligen? För på en hemsida här på internet så står det att man får kvala med en ungponny från avd.B till avd.A När den är 5 och 6 år. Men är det inte bara när den är 6 år ? Eller är det nån som har kvalat med sin 5 åring ???? :banana: undefined

Sv: Ungponny ??? Hur många felfria rundor ??

Den får INTE gå avd A som 5-åring.

Sv: Ungponny ??? Hur många felfria rundor ??

Det är gammal information. I början när ungponnyavdelning infördes så kunde 5- och 6-åring kvala till avd A, men numera är det bara 6-åring som kan göra det. 5-åring får inte längre starta i avd A oavsett hur många felfria rundor den gör.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 273
Senast: Edla
·
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
892
Senast: Oknytt
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 759
Senast: Svartkatt
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 909

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kastrering av tik - erfarenheter?
  • Valp 2025
  • Fri tillgång på torrfoder?

Hästrelaterat

Tillbaka