Ungponny?! Hur långt har ni kommit?

Argona

Trådstartare
Jag undrar lite hur långt ni som har ungponnyer har kommit med dom som är tänkta att starta 5-års championatet nästa år, alltså 4-åriga ponnyer? Hoppning och dressyr. Även de äldra är jag nyfiken på. Har själv en 4-åring e: Simberg Senator, ue: Amiral, valack, o 5 åring e: Carolinas Foxglove ue: Amiral, sto, så jag är lite nyfiken! Jag har som mål att starta championaten så småningom:laugh:

Sv: Ungponny?! Hur långt har ni kommit?

Har ett 5 årigt sto E: Likstahöjdens Komet som startade LD LC i höstas och under våren alla starter felfria.
Hon blev skadad och fick stå Juni Juli, tänkte hon skulle startat LB och kvalat under sommaren, men nu blev det ej så...
Och känns inte så jättekul att åka från Dalarna till Falkenberg, drar mig verkligen från att köra så långt.
Någon som vet nåt om prispengar?

Min 4-åriga valack (Kat C) startade en lokal hoppning LD idag med utvägran på hinder 3, för läskiga grejer vid hindret tyckte han:devil:
Men han gick väldigt bra och lösgjort på framhoppningen så det var inte bara elände!

Jag rider en femårig connemara, har bara ridit honom i ett par veckor, men har startat en LB på 66% men han var lite tjurig och gick emot skänkel och la av lite. Skulle även starta
en LA på samma tävling men det blev för varmt och han var trött, på hemmaplan så gör han öppna, skänkelvikning, förvänd galopp, påbörjan till bakdelsvändning och ryggningar.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Är en 15-årig tjej som drömmer om en egen häst tillsammans med min 23-åriga storasyster. Jag har ridit i ett år på ridskola...
2
Svar
20
· Visningar
3 423
Dressyr En tråd för oss som har dressyrunghästar i olika åldrar. En "snackis" och bildtråd och med film att bli inspirerad av:) Presentera era...
65 66 67
Svar
1 323
· Visningar
189 143
Senast: Mirtai
·
Träning Jag undrar lite hur långt ni som har ungponnyer har kommit med dom som är tänkta att starta 5-års championatet nästa år, alltså 4-åriga...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: sundance
·
  • Låst
Hoppning Jag undrar lite hur långt ni som har ungponnyer har kommit med dom som är tänkta att starta 5-års championatet nästa år, alltså 4-åriga...
Svar
2
· Visningar
811
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama