Ungponny bed A/A

Lazetti

Trådstartare
Får en ungponny som bara har nollat en LC starta en LC med bedömmning A/A? Ponnyn är 6 år gammal. :)

Sv: Ungponny bed A/A

Eftersom din häst fortfarande e unghäst så får du endast starta i avd B om du inte har fått 2 Felfria rundor på minst den häjden du tänker hoppa :)

Okej, men jag läste i TR att en klass som har bed A inte behöver ha en avd B. Men då gäller inte det om det är bed A/A?

Finns det ingen Avd B så får du delta. men du skriver A/A ? Menar du att det är omhoppning med för annars är skrivs det ju Endast A?. Arrangören kan själva välja om dom vill ha en Avd B med i den bedömningen. Men det stämmer nog det du skriver :)

Liknande trådar

Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
684
Senast: Snurrfia
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 415
Senast: hhere
·
Skola & Jobb Svårt få till en vettig rubrik. Men hur fungerar det egentligen i följande scenario: Fast heltidsjobb. Sjukskriven 50% sen flera år...
2
Svar
20
· Visningar
1 743
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 306

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka