Unghäst som stannar

Sv: Unghäst som stannar

*KL*

För att kommentera ordet isis eller islandshäst, personligen har jag svårt för slang och just ordet isis är väl ett ord jag skulle förvänta mig användas av mindre vuxen människa. O_o

Jag råkade skriva "isissto" i trådstarten...:eek: Det är väl bäst att jag inte skriver att jag har en "labbe" heller utan en labrador retriever!

Kärt barn har många namn:love:, men i och för sig tycker jag det är fjortisvarning på just det smeknamnet. Jag föredrar töltmoppe, marsvin eller islandsponny.

Senast ändrad:

Eller, femväxlade, turbo-matade lavagetter ;):D

Rolle som inte kunde låta bli :sneaky:
IpL

Det var så lite! Det är ju det som är så bra med sådana här forum, att man kan få lite nya idéer och tankar :) Hoppas att det löser sig med uteritterna, det tror jag säkert att det gör!

/A

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 405
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 166
Senast: Lady_S
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 053
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
1 303
Senast: Miingla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama