nevin

Trådstartare
klockan 05.20 är jag inte den piggaste mamman här i stan, men det skiter Ludvig i. Han ligger bredvid mig, pluddrar sina finaste ljud och ler som den största charmören i världen, han sprutar lite spott med hjälp av sitt fina lilla pruttljud och så säger han Aaaah med ett frågetecken bakom :love:.
Jaja, säger jag och kliver upp med min lilla trollunge, han kramas så hårt och gott, och så ger han mig sin allra goaste puss med vidöppen mun:D

Vi ska byta blöja, äta lite frukost och gosa lite till, om någon timma är herrn trött igen, och då kan vi lägga oss bredvid brorsan och farsan som sover till framåt 8draget...

Min snuttiga lilla Ludvig, han inser inte nyttan med att fortsätta sova på morgonen. Han ska upp, äta, leka och sedan få somna om. Så ser alla våra mornar ut, och fast jag är trött älskar jag de här enstaka ensamma stundera med honom :love:

Sv: Ungar!

Här är det samma sak förutom att när lillasyster somnar igen efter någon timmas vakentid i ottan så slår storasyster upp sina ögon och säger
- Ia (Elivia) vaken;)

Min sambo undrade igar vart mitt daliga morgonhumor har tagit vagen. Ah det gar ju inte med en liten solstrale som pussar en pa morgonen sa jag.

Vad ar det forsta du tanker nar du vaknar, fragade han sen.

Hur jag ska fa bort blojrumpan fran mitt huvud sa jag. :D

Men ja, mysigt ar det! Tricket ar att ga och lagga sig klockan 8 pa kvallen sjalv, sa ar man pigg och glad pa morgonen ;)

Visst är det underbart! Här vaknar man varje morgon av Idun som säger: Gomonnon mamma! Pussa! Klama!:love:

Å skönt att det inte bara är vi som lägger oss klockan åtta med Elina ... förstår inte småbarnsföräldrar som orkar vara uppe till midnatt för att hinna med lite vuxentid, jag är ingen rolig vuxen när jag är så trött :).

Visst ar det skont? Jag har gett upp och borstar tanderna och byter om innan jag lagger Sam, vet inte hur manga ganger jag vaknat kl 3 pa natten, inte matat hundarna, lampor tanda overallt och dorrar oppna och jag i jeans och bhn pa. :D

Det är det bästa som finns när man vaknar av.. uhh uhhh.. (är du där?) och ett litet finger upp i näsan ;)
Min kille vaknar mellan 8 och 9 för det mesta, vilket är alldeles lagom. Hans pappa tar dock med honom upp ibland så den trötta mamman får sova så länge hon vill.. KÄRLEK!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Badrumsrenovering
  • Barn som inte sover

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka