Ung kvinna fick häst över sig

Sv: Ung kvinna fick häst över sig

done that... Det gör för jäkla ont.
Min olycka hände 2006 och jag har fortfarande problem med knät :(

Usch :/ Jag har också gått omkull men klarade mig undan tack vare djupsnön och utrustning .

Usch. Det är så trist när olyckor händer. Hoppas det inte är något allvarligt!!

Fick en häst på 1.84 över mig.......:o han busade inte ens utan han HALKADE :crazy: då kvittar det hur duktig man är eller hur bra balans man har, olyckan är ett faktum ändå!!

Värsta hjärnskakningen jag nånsin fått.... Låg o skakade o "tuggade fragda" med vidöppna (tomma..) ögon...:eek: 2 dgr på intensiven o ytterligare några dgr på avd där jag fick lära mig gå nytt med gåstol:crazy:

Om jag inte haft hjälmen på så hade jag inte suttit här idag......:o

Kom undan med "bara" en farligt kraftig hjärnskakning............... Det var dock en häst på över 1.80.....:crazy:

De e hemskt när hästen går omkull.
"Jag" har gått omkull ett par ggr men konstigt nog klarat mig undan med lite "blåmärken".

usch!! fy jag har aldrig gått omkull som tur är !!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En kvinnlig ryttare fick på lördagseftermiddagen föras till Växjö lasarett efter en incident i närheten av Torparängen vid Södra...
Svar
0
· Visningar
112
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Varför vill (kvinnliga) experter inom ridsporten alltid ha med en häst på bild, när de ska porträtteras i tidningen? Ridsports Hege...
Svar
0
· Visningar
105
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En kvinna skadades allvarligt när hon ramlade av sin häst och sedan blev påkörd av en traktor. Hon vårdas på sjukhus.
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 418
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En kvinna i Tingsryds kommun i Småland åtalas för djurplågeri. Detta efter att hennes hästar svalt och fick avlivas.
Svar
0
· Visningar
510
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama