Ung Jägersro

Lånar din tråd lite. Har en annan fråga om Ung Jägersro, kansje du vet?

var inne och tittade på deras kursprogram, och där stog det hur många kurstilfällen det var och vilka dagar. Blev lite besviken, skulle gärna gått någon kurs, men då måste man ju bo i närheten. Har dom inte typ några intensivkurs på en vecka eller nåt? Bråttomt också eftersom jag snart blir 18!

Rider på ridskolan (MCR) där Ung Jägersro-kurserna lånar hästar till galoppkurserna och har ponnytravarna uppstallade. Har gått travkursen upp till steg 3 sen hade jag inte tid och slutade, men det har aldrig hänt att de har haft någon intensivkurs tyvärr

Liknande trådar

Hästvård Min ena häst har fått en sårskada och fått Metacam utskrivet av veterinär. Hon har gått på det någon gång tidigare, och det är alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 528
Samhälle Hur ska vi komma tillrätta med detta problem? Unga människor, ej straffmyndiga, begår grova brott. Jag tänker att förebyggande åtgärder...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
3 821
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 500
Senast: Rugge
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
317
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV