undulater ute dygnet runt nu??

M

M-Meduza

När är det tillräckligt varmt att ha ute undulaterna dygnet runt?
Dom trivs så himla bra på våran stora altan under tak där det bara är kvällsol och vi duschar dom lite då och då..

nu är dom ute ungefär tio till tio. alltså 12 timmar. men vill ju kunna ha dom ute dygnet runt nu på sommaren? Dom bor i en ganska stor bur och dom har så mycket flax i vingarna :)

Sv: undulater ute dygnet runt nu??

När är det tillräckligt varmt att ha ute undulaterna dygnet runt?
Dom trivs så himla bra på våran stora altan under tak där det bara är kvällsol och vi duschar dom lite då och då..

nu är dom ute ungefär tio till tio. alltså 12 timmar. men vill ju kunna ha dom ute dygnet runt nu på sommaren? Dom bor i en ganska stor bur och dom har så mycket flax i vingarna :)

puttar upp lite. har ingen aning?

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 616
Lantbruksdjur Hej alla fårägare. Efter ett längre uppehåll i fårägandet skaffade jag fem stycken Gotlandslamm i höst som jag provisoriskt inhyste i en...
Svar
15
· Visningar
4 221
Senast: Efwa
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 456
Anläggning Jag bor på en mindre hästgård som jag inte haft så länge. Jag har ett stall med fyra boxar där takhöjden är "på gränsen" eller rent av...
Svar
18
· Visningar
2 530
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama