Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
solros skrev:Har ni någon gång funderat på att sluta med trav? Hur många gånger har ni faktiskt slutat? Slutade ni helt med hästar?
Sålde ni alla grejer?
Om ni är aktiva, vad fick er att börja igen?
ghost skrev:I bland när livet är extra elakt mot en undrar man om det är värt det, men så minns man känslan av att sitta bakom en häst som verkligen fungerar och urladdningen när man kör ett lopp eller står vid sidan av och då vet jag att det är det jag vill hålla på med.
Jappsolros skrev:Har ni någon gång funderat på att sluta med trav?
Jag har slutat helt nu(står fortf kvar som extra anställd hos ShJ)solros skrev:Hur många gånger har ni faktiskt slutat?
Nu rider jag en tävlingshäst som jag rider dressyr på-solros skrev:Slutade ni helt med hästar?
Alla utom ridkläder(har bara ett par eländiga stegtyglar att bli av med)solros skrev:Sålde ni alla grejer?
Om jag får tillbaka någon av mina fina montéhästar så kan jag tänka mig att göra comebacksolros skrev:Om ni är aktiva, vad fick er att börja igen?
Mehl skrev:Den känslan har jag när min rödhåriga springer o då menar jag verkligen springer,detta ska jag skriva upp o sätta på spegeln.
lsz skrev:det är oerhört svårt
att tänka med hjärnan när hjärtat blöder
solros skrev:Har ni någon gång funderat på att sluta med trav? Hur många gånger har ni faktiskt slutat? Slutade ni helt med hästar?
Sålde ni alla grejer?
lsz skrev:Hur är det Solros ?.......inte skrev du väl tråden för att du själv funderar på att sluta, eller....
Sålde ni alla grejer?