Lilla_Gubben
Trådstartare
Tänkte kolla med det allvetande forumet om någon här har koll... Jag har för mig att jag för några år sedan såg underlägg som höll sig svalt som man kunde ha i bilen eller liknande, någon som vet vad det är jag tänker på? Vi har kyldukar till båda våra hundar, men de förutsätter ju nästan att hunden är stilla, för att den ska ligga kvar, så vi har funderat på dessa underlägg, då ena hunden får panik då det blir (i hans tycke) för varmt, och det krävs inte många grader för att det ska vara varmt.
Då vi har med oss hundarna mer eller mindre överallt så vill vi ju att de ska ha det så bekvämt som möjligt, så svalka efterlyses, om ni har andra tips
Hans favoritställe är betonggolvet i stallet, där fläker han ut sig som en groda och njuter av det svalkande golvet
Då vi har med oss hundarna mer eller mindre överallt så vill vi ju att de ska ha det så bekvämt som möjligt, så svalka efterlyses, om ni har andra tips
Hans favoritställe är betonggolvet i stallet, där fläker han ut sig som en groda och njuter av det svalkande golvet