M
Magdalena
Nån som ska dit 5/11 (Älvsjömässan)? Jag ska dit och tänkte det kunde vara kul att säga hej till nån härifrån
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har eventuellt tänkt komma dit på lördagen - vad nu det är för datum?Magdalena skrev:Det är en helt suveränt rolig mässa! Massor med folk, så ta INTE med barnvagnen...
Ehh.. Du har inte sett min dunderklumpunge... 6½ månad och väger nog fan snart 10 kg Och vill helst räser-åla runt på golvet.Snurrfian skrev:Man kanske ska försöka lura in dig sjalarnas värld oxå... Fast det finna även bättre bärselar som man orkar bära en hel dag...
ameo skrev:Jag kommer kanske att kliva på tunneltåget i en ändstation och sen byta till en pendel nånstans, antar att centralen är bäst i så fall? Tunnelbana har jag vant mig vid, men pendeltågen ahr jag lyckats undvika hittils!
mimus skrev:Är inte hundra än på att jag ska gå, och varför inte ta bilen??
ameo skrev:Ehh.. Du har inte sett min dunderklumpunge... 6½ månad och väger nog fan snart 10 kg Och vill helst räser-åla runt på golvet.
Dessutom ska jag nog inte ens försöka ge mig på något sådant bärprojekt, med mina ledbesvär (inkl ryggslutet), som förvärrats enormt sen jag fick honom . Hade jag varit frisk och kry hade det varit en annan sak, nu får jag ont av att bära honom genom halva huset...
ameo skrev:mimus:
tja, visst kan vi ta bilen om du vill, fast jag åker gärna kollektivt om det finns möjlighet - och det gör det ju uppenbarligen! Tänkte bara att det nog är lättare att hitta P-plats vid Mörby C än vid mässan...