Umgås bekvämt med paddan

fejko

Trådstartare
Jag har en iPad Mini och jag hittar inget bekvämt sätt att använda den i sängen. I soffan går det något sånär om man halvligger lite grand på längden men jag hittar ingen riktig bekväm ställning där heller. Sitta vid bordet blir för stelt om man vill kolla på en film. Hur gör ni andra? Tipsa gärna om bekväma ställningar med er padda!
 
Jag har en iPad Mini och jag hittar inget bekvämt sätt att använda den i sängen. I soffan går det något sånär om man halvligger lite grand på längden men jag hittar ingen riktig bekväm ställning där heller. Sitta vid bordet blir för stelt om man vill kolla på en film. Hur gör ni andra? Tipsa gärna om bekväma ställningar med er padda!
Jag har en samsung, fattade inte heller hur folk kunde ligga i soffa/säng och använda padda, tills jag köpte ett skal med inbyggd "ställning" som gör att den kan stå själv :)
 
Nejdå. Det behövs inte alls. Man ligger på rygg, ställer paddis på bröstet och drar upp täcket så att det ligger precis över. Då står den där så fint helt av sig själv. :D
 
Blir tokig på att försöka fixa till med täcke etc. Ett skal med inbyggd möjlighet för att ställa upp paddan är ett måste. Jag brukar ligga i soffan å ha paddan på bordet. Blir lite svårt utan ett ställ till ^^
 
Men det är ju skräpjobbigt att klicka runt om man har den stående på ett ställ? Funkar ju om man bara kollar film eller något, men annars?
 
Ah, om jag ska klicka runt å är i sängen så har jag kuddar i ryggen och halvligger med paddan mot knäna lr magen. Då kan jag bulla upp lite med täcket under paddan så den kommer upp. Alternativt ligger jag på mage å scrollar. Skalet är inte tjockare än att det kan vara kvar på.
 
Jag pallar upp med kuddar bakom ryggen så jag halvsitter, drar upp benen lite lagom, lägger en tunn kudde/täcket mot låren och låter paddan stå vilande mot kudden/täcket, funkar perfekt.
 
Jag har en iPad Mini och jag hittar inget bekvämt sätt att använda den i sängen. I soffan går det något sånär om man halvligger lite grand på längden men jag hittar ingen riktig bekväm ställning där heller. Sitta vid bordet blir för stelt om man vill kolla på en film. Hur gör ni andra? Tipsa gärna om bekväma ställningar med er padda!
Jag har ett skal min iPad, som man kan vika och då få den att stå upp. Har haft den ståendes på magen eller på nattduksbordet när jag kollar på någon film.

Skalet har magnet i locket så när jag stänger det och iPad är på kommer skärmen slockna, likadant om jag öppnar så tänds skärmen. Gillar det skarpt. Kommer dock inte ihåg vilket skal det är. 🙈😅

D3DCAB41-56BE-444F-AB6C-AB5745FFABFF.webp
 

Liknande trådar

Småbarn Min mamma som jobbar som specialpedagog har precis kommit hem från en it-konferens i Stockholm och är fast besluten om att alla hennes...
Svar
19
· Visningar
2 224
Senast: Gabbi
·
Övr. Katt Var ju länge sedan som ni läste om min alldeles egna underbara terrorist Manson. Han utvecklas normalt och är, enligt mig o några mer, i...
Svar
4
· Visningar
816
Senast: Martenix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp