Ultraljuda vilken dag?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Thuja
  • Startdatum Startdatum
T

Thuja

Har för mig att det är 16-17 dagar efter sista språnget. Är det någon som vet mer exakt?

Jag hämtade mitt sto igår, och vet. rekommenderade tidigast 16 dagen (min blev seminerad en gång bara, i måndags), och hellre en dag sent än en dag tidigt för fosterblåsan kan tydligen gömma sig i starten :smirk:

Hej
Vad har du för sto ?
Vilken hingst har du tagit till ditt sto ?

Jag har ett Maraton , Utrillo Vagabond stamm.
Hingsten jag valde till henne Är Metall 1070.
Jag hämtade henne den 7 maj. Då hade de insimenerat 2 gånger
mondagen och torsdagen. Jag fick ny tid den 24 maj för koll. Om ingen brunst kommer tidigare.
Lycka till :banana:

Jag har ett DV-sto, e: Classic ue: Onyx.
Jag valde (efter många turer hit och dit!) For Feeling till henne. Såg ett föl på Flyinge i förra veckan efter honom, jag menar att det är Highness som är mor, han var super fin, verkligen! Pratade också med FF's ryttarinna, och hon nämnde att Marzipan också fölat, och det blivit ett jättefint föl! :d
Så, nu hoppas jag min har blivit dräktig, och vi får något minst lika fint om 11 månader :love:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 031
Senast: Piaff
·
Samhälle Jag funderar på att åka till Arninge en söndag (från Nyköping), när jag åker dit tidigt på morgonen (7-8-tiden) så är nog trafiken rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 737
Senast: Mia_R
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 664
Senast: Karro-Lina
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
818
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka