Status
Stängd för vidare inlägg.
M

Marie_C

Idag har jag varit på Ul och blev flyttad 3 veckor framåt:eek: , så lång tid!:crazy: Är bara i vecka 14 (13+3) Bebisen sprattlade runt och allt såg bra ut i alla fall:bump: . Får komma tillbaka på nytt Ul i mitten av februari. Tycker fortfarande det är svårt att förstå att det är i mig den bor, så som den kickade är det ju konstigt att det inte känns!:D
 
Sv: Ultraljud

visst är det en häftig känsla att det där lilla livet som bor i en rör sig som bara den och utan att man känner någonting...:smirk:
vänta du några veckor till så lär du nog känna av bebben....
 
Sv: Ultraljud

det är ju sååå häftigt att se sin lilla på skärmen..

Men nu (V25/26) så är det bara såååå häftigt att känna bebis sparka! Helt underbart och verkligt!

Njut av tiden du har framför dig..
 
Sv: Ultraljud

Jag blev åxå framflyttad. fast bara 13 dagar. lite tråkigt när de blir så=(

Fast tiden går skitfort! jag är redan i v 22:eek:

Känns som de inte va länge sen jag såg de där plusset på testet=)

Men de e nu de börjar bli roligt=) Magen syns, bebis sparkar för fullt och man (i alla fall jag) mår skitbra både fysiskt och psykiskt. förutom dom små problemen man gnäller över som halsbränna, myror i benen och att man redan är smidig som ett kylskåp=)

När du väl ligger på förlossningen sen kommer du tycka att de gick allderles för fort=)
 
Sv: Ultraljud

Själv trodde jag att ja, jag är väl i sådär v 12-13 något.
Ops! är i v. 19 nu, liten där inne gillar att sparka på blåsan :crazy:
Dom hade rätt kul på UL åt det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 833
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 555
Senast: MissFideli
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 548
Senast: Lhas
·
Hästvård Mitt sto har varit sjuk sen i måndags och veterinär är inkopplad. Jag tänker att det kanske finns någon här som känner igen symptomen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 627
Senast: emma-vsm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp