S

SimplePlan_

Hejsan kattmänniskor. :)
Har tänkt att köpa en transport djur till mina djur och undrar om någon vet om det finns transport burar i Ullared? Har frågat dem men de fick inte säga det ...:mad:

Sv: Ullared.

Jag var nere för en vecka sen å då fanns det inga..men de finns ju billiga på öb...den jag har har jag köpt där..funkar kanoners.

Sv: Ullared.

Vi har också Öobs billiga, den fungerar fin fint. har en från börjes också, den var nästan lika billig som öobs. och sen har jag en från djurmagazinet okcås.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 123
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
Svar
12
· Visningar
904
Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: ufot
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
760
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama