Tyresö catwash

MissFideli

Trådstartare
Så här såg det ut när jag kom hem från jobbet idag
cat-luv.gif

http://www.youtube.com/watch?v=OLt4aarg3YA

Skaket i slutet är helt enkelt jag som skrattar :o

Sv: Tyresö catwash

Det där är ju smart, att hjälpa varandra, för så slipper dom böja på sig! Katter är lata djur! :rofl:

Hon har varit så duktig sen vi flyttade hit, jag är ruskigt stolt över henne!!
Tog 1,5 v, sen var allt bra. Så skönt!

Du, den där Scilla? Tur att jag har Yoga

Helt underbart ju!! Visste väl att det skulle ordna sig. :laugh: Roligt att ni gjort er hemmastadda här i Stockholm nu! Vi måste definitivt se till att träffas någon gång!

Scilla är verkligen :love: :love: :love: så man DÖR! Kan tänka mig att hon tilltalar brittmänniskor också, hon är sådär rund och bullig och söt som britter är, fast långhårig. :D Hon kniper sig fast vid mitt hjärta men nej, kan inte behålla. :crazy:

/Erica

Helt underbart ju!! Visste väl att det skulle ordna sig. :laugh: Roligt att ni gjort er hemmastadda här i Stockholm nu! Vi måste definitivt se till att träffas någon gång!

Scilla är verkligen :love: :love: :love: så man DÖR! Kan tänka mig att hon tilltalar brittmänniskor också, hon är sådär rund och bullig och söt som britter är, fast långhårig. :D Hon kniper sig fast vid mitt hjärta men nej, kan inte behålla. :crazy:

/Erica

Vore jättekul att träffas, känner mig lite ensammen här borta faktiskt :cry: ;)
Skulle vara kul att träffa raggisar IRL också, har bara sett dom på utställningar.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
566
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 542
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
812
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Vår ena hona har varit borta i 5 dagar, idag kom hon äntligen hem igen. Hon var väldigt väldigt hungrig och törstig, verkligen kastade...
Svar
3
· Visningar
676
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama