Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag har tunna lädertyglar med gummi på insidan till vardags, och helt gummiklädda tyglar till hoppningen .Vilka slags tyglar använder du?
Vad är det som gör att du föredrar den typen av tyglar framför andra?
Använder du olika typer av tyglar vid andra aktiviteter som hoppning, uteritt osv?
Jag gillar smala lädertyglar med gummi på ena sidan. Får man använda dessa på dressyrtävling? Är det bara tyglar med gummiklätt runt hela som man inte får? När jag ändå är inne på tygelfrågor, får man ha kvar martingalstoppen/flugorna på tyglar i dressyr? Hur ser reglerna ut för vävtyglar med insyddda gummitrådar? (dressyr)Vilka slags tyglar använder du?
Använder du olika typer av tyglar vid andra aktiviteter som hoppning, uteritt osv?
Vilka slags tyglar använder du?
Jag har Santa Cruz-tyglar som ärjättelånga, men de kom med Z:s kandar..jag är sjukt avundsjuk på er som kan välja och vraka på tyglar. Jag behöver x-full och det finns inte alls mycket att välja på så om någon lyckats hitta några som verkar extremt långa får ni gärna tipsa mig