Tygelbitande...

Nä, nog håller man sig för skratt när man är på tävling och hästskrället har lyckats få ut alla grjer på backen plus att hon lyckats dra ut minst hälften av grejerna i ryktlådan också....... :crazy: :crazy:....och sen står hon där och ser helt oskyldig ut precis som om det berodde på en mycket komprimerad tornado....... :crazy: :angel:

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:
 
Vi kanske skulle låta dem träffas för att dikutera vad de brukar åstakomma för attt frustrera sina ägare..... :D...fast då är väl risken stor att de lär varandra nya dumheter... :crazy: :angel:

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:
 
Min häst biter inte på tyglarna, men hon pular med bettet. ungefär som att tugga tuggumi. hon slutar när hon får något att tänka på
När hon står i grimma pular hon med mulen (grimaserar) och drar ner täcken från boxdörrarna så fort hon kommer åt
 
Jo, iofs... Men tänk om det verkligen kan bli VÄRRE??? :eek:

Tycker det räcker mer än väl med de trix han redan kan jag! :D :crazy:
 
Det finns ju en liten möjlighet - vissa trix har han nog missat att lära sig. *huvva* :crazy:

Nej, jag vågar inte riskera något! ;) :D
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej jag är ny här på buke och vet inte riktigt hur det fungerar än.. men jag blev medlem av en andledning, mitt problem. Det är så att...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
31 025
Senast: mackan
·
Träning Jag vet inte om den här tråden hör hemma här, eller under något annat forum, men jag gör ett försök. Jag har ett problem, jag vet...
Svar
6
· Visningar
1 370
Senast: jennieflum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp