Tygblöjor!

nevin

Trådstartare
Nu har äntligen tygblöjorna kommit och just nu står jag och viker för glatta livet! Ska bli skönt att få använda dem och lägga engångsblöjorna i hyllan, dels för att man sparar hans lilla rumpa, dels för att man sparar rätt mycket pengar. Och att miljön mår bättre är en stor bonus!


Äh, vad jag ville med det här inlägget vete tusan, mest är jag nog bara glad idag!
 
Sv: Tygblöjor!

Jag antar att du har vikblöjor. Vilken blöjbyxa har du? Hur gammal är bebisen?

Vi får snart två blöjbarn här hemma, och vi har tygblöjor, så tvättmaskinen kommer gå varm...
 
Sv: Tygblöjor!

Jag använder blöjor från Minimundus, och det är vikblöjor ja. Blöjbyxan heter Diaperaps, och jag har också ullbyxor hemma som används ibland.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 369
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 841
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 090
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 210
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Bada med häst
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp