F

Flo-Jo

Någon som vet någon billig och relativt bra?
Jag har stålburrar ananrs men jag tycker att dom är så otroligt jobbiga att bära omkring med på uts.

Sv: Tyg bur?

ellos har!

Hade en sån förut tills ena vovven tuggade sönder dragkedjan=/

Jag har haft en tybur från dogman, köpt på granngården.
Den tycker iaf jag var bra.

Priset är väl varken billigt eller dyrt... Fast å andra sidan är det nog svårt o hitta nån som är så mycket billigare.

VA??200 KR!
Men de var till liten hund va?
Jag behöver ändå en relativt stor för jag ska få plats med en Husky som är 57 cm hög

jag köpte en från djurmagasinet för 600kr. största varaianten 3gånger Xl

Okej, den jag köpte passar nog inte en Husky (men passar dock min västgöte utmärkt, han är ~31). ;)

25303.jpg

jag har en sån. den är bra och rymlig och lätt att packa ihop och sätta upp. tror den kostade ca 800 kr. men jag tror att du kan ha en storlek mindre.

www.petmate.com portable pet home.

Senast ändrad:

En sådan hade jag förut tills min hund lade sig lite för mycket mot ena väggen så stålvajern böjdes :D Sedan var han för lång också för den. Nu har jag en bur från Cit*pet med kraftiga stålrör :D

http://www.haromi.se/ har Canvasburar =)

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
677
Senast: Hermelin
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 195
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Jag letar ny bil och hade tänkt ha lastgaller och grindar i den som jag har i min nuvarande. Men egentligen skulle jag helst vilja ha en...
Svar
12
· Visningar
594
Senast: Bison
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
376

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka