tyck synd om mig

Hazel

Trådstartare
Jag ville vara snäll mot sambon som konsumerar massor av popcorn :rofl: så därför planterade jag popcornmajs. Ungefär 20 plantor skulle det bli.. men ni vet alla kommer ju inte upp :idea:
Tre dagar senare gror dom små monstrena! TRE dagar! idag på dag fem är det stora monster istället :eek: hur fasen ska jag kunna ha dom inne i en månad :confused: dom var visst himla frostkänsliga. Jag som hade för mycket planterat redan :cool:

Sv: tyck synd om mig

Men herregud, bor du i bromölla kan du väl slänga ut dom? Jag har haft mina tomater, gurkor, ärtplantor och blommor på balkongen i en månad snart.:D Ställ dom skyddat så klarar dom sig fint och skulle dom nu stryka med så var dom ju ganska snabbodlade;)

Sv: tyck synd om mig

Köp vit fiberduk. Suveränt som "miniväxthus" och klara växterna ner till 5 minusgrader.
Håller jämnare temperatur då den skuggar något på dagen och håller kvar värmen på natten.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Alltså jag börjar gilla det här huset mer och mer... Jag önskar att det blir till salu och vi en dag kan köpa det. Som det är nu, är det...
Svar
0
· Visningar
407
Senast: Seabaz
·
Trädgård & Växter Många frågor från en som är totalt obevandrad inom trädgårdar med tillbehör. Jag har en tomt, som är kanske 3000 kvm, eller något i den...
2
Svar
28
· Visningar
5 250
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon