Tvillingar

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Lina4ever
  • Startdatum Startdatum
L

Lina4ever

Ultraljudade stoet igår på 19:e dagen. Tvillingar.
Jag undrar bara vad ni har för erfarenhet av detta? Brukar det gå fint att klämma den ena? Ska tillbaka om en vecka. De ligger rätt så tätt. Jag vet inte om man ska vara glad att det tagit sig, eller inte.
:cool:

Förra året råkade jag ut för tvilling dräktighet. De låg inte tätt, de skulle försöka klämma den ena men det misslyckades. Det är en chansning, ta i beräkning att"klämma" kan dra ut på tiden om du sedan vill försöka igen! Skulle jag igen råka ut för detta så skulle jag spruta bort och betäcka om.

Oj då. Låter oroande.... Undrar hur det blir med avgifter o dyl. då? Borde bli 16-dagars avgift 2 gånger då i o med att det tagit sig.
Om det inte går vägen då förstås med klämmandet.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 077
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 867
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
561
Senast: Celinehenn
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 253
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar