Tvilling-syskonvagn hjälp!

Status
Stängd för vidare inlägg.
G

goldengalactica

Vill snarast ha en tvillingvagn-syskonvagn till mina 2 små gullungar. Sonen är 1½ och lillasyster 5½ mån. Vill ha delbar rygg och stora hjul. Några förslag?? Fördelar Emmaljunga vs Brio, eller andra märken? TACK för svar.
 
Sv: Tvilling-syskonvagn hjälp!

Vi har precis beställt tvillingvagn till våra kommande. Vi valde mellan Emmaljunga, Teutonia och Urban Jungle. Vi valde UJ av de enkla anledningarna att barnen hade bra plats i liftarna, den är enklast att hantera, vi får in den överallt och den har stora hjul som både är svängbara och fasta.

/Timsetim
 
Sv: Tvilling-syskonvagn hjälp!

Vi hade en beg ORA-vagn, de har alla praktiska fördelar (vändbara, delbar rygg med fullt liggläge för en och sittläge för den andra, robusta, lätta att fälla ihop, stor bra varukorg etc) men är lite "ohippa" och man kan säkert pruta hårt på beg-marknaden. Finns inte nya längre men är mkt slitstarka, vår såg helt ny ut efter ett antal år. Sök på blocket får du se.

Vill du bara ha ungarna framåt så är Urban Jungle den absolut mest lättkörda vagnen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Jag behöver verkligen hjälp, kanske har du några tips? Jag har en son på 5 1/2 månad som sedan han var 3 1/2 månad vaknar en gång i...
2
Svar
33
· Visningar
3 210
Senast: soom
·
Övr. Djur Hej alla fina! För några månader sedan tog vi hand om två hamsterbröder som förra ägarens små barn inte ville ha kvar. Nu har deras...
Svar
7
· Visningar
950
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 719
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 533
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp