Tvättmaskin fast installation

Takire

Trådstartare
Jag har googlat, men utan napp. Är det någon som vet om det går att koppla in en modern tvättmaskin i dylik elmojäng? Har köpt en tvättmaskin med leverans om två veckor men är inte säker på att det verkligen kommer funka :crazy:. Jag tänker att det är i hålet på undersidan som kabeln skulle gå. De andra hålen är för rakapparat tänker jag.
20200809_193902.jpg
 
Jag har googlat, men utan napp. Är det någon som vet om det går att koppla in en modern tvättmaskin i dylik elmojäng? Har köpt en tvättmaskin med leverans om två veckor men är inte säker på att det verkligen kommer funka :crazy:. Jag tänker att det är i hålet på undersidan som kabeln skulle gå. De andra hålen är för rakapparat tänker jag.Visa bifogad fil 55495

Moderna maskiner brukar komma med stickpropp och då får du ansluta själv (till ett vanligt uttag i badrummet alltså).
Såna där dosor på väggen tror jag bara en behörig får ansluta, om jag minns rätt från när jag skulle byta maskin för några år sedan.
 
Moderna maskiner brukar komma med stickpropp och då får du ansluta själv (till ett vanligt uttag i badrummet alltså).
Såna där dosor på väggen tror jag bara en behörig får ansluta, om jag minns rätt från när jag skulle byta maskin för några år sedan.

Jag har i och för sig betalat för installation med en extra summa för fast installation av utbildad personal. Är bara lite rädd att det inte ska gå, att den där dosan är för gammal eller något. Jag har i alla fall några dagar på mig att undersöka saken.
 
Jag har i och för sig betalat för installation med en extra summa för fast installation av utbildad personal. Är bara lite rädd att det inte ska gå, att den där dosan är för gammal eller något. Jag har i alla fall några dagar på mig att undersöka saken.
Om kontakten är för gammal så får väl en elektriker byta den?

Ta ett foto och visa där du köpt maskinen?
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 388
Senast: Calmiche
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 969
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 960
Senast: lundsbo
·
Träning Hej! Jag köpte i mars -18, min första häst. En riktig rallyräka som jag främst tänkt tävla hoppning men även dressyr med. Han står nu på...
2
Svar
22
· Visningar
3 584
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp