Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min häst kan få lite klåda efteråt jag har tvättat med häst schampo
(jätte känslig hud) så även om jag sköljer ur 100 ggr så är hon där och kliar sig..(stackarn)
Provade Natusan Baby schampo på henne och det var jätte bra! Hon får ingen klåda över huvudtaget och det blev jätte rent! Sedan finns det tydligen med hallondoft också om man tycker att det luktar för mkt häst :smirk: inte för att jag har provat det med endå
Vanligt schampo har jag använt, och såpa och lactasyd. Hon fick en väldig volym av det vanliga schampot Det var volymschampo och balsam i samma serie ^^
Sedan jag såg ledande hunduppfödare tvätta sina hundar med Yes, så tvättar jag manar o svansar med utspätt Yes.Renare kan de inte bli du får bort all gammal ingrodd smuts. Kan kombineras med grönsåpa.Kroppen blir bäst med grönt linementschampo.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.